Klachten

Hoewel Matrasoke ernaar streeft om het aantal klachten tot nul te beperken.
Willen we u echter toch vriendelijk vragen om, indien aanwezig, uw probleem of klacht aan ons kenbaar te maken.

We nemen iedere klacht serieus (mits schriftelijk kenbaar gemaakt) en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen. Op het moment dat u uw klacht bij ons kenbaar maakt zullen wij deze direct in behandeling nemen en zullen we binnen 3 werkdagen met een reactie komen.

Met betrekking tot uw klachten kunnen wij nader aangeven:

  • Iedere klacht nemen wij serieus
  • Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
  • Op grond van uw klacht (mits terecht) wordt actie ondernomen

Wilt u een klacht aan ons kenbaar maken? Dan kan dit door ons te mailen: info@matrasoke.nl
Vermeld naast een duidelijke omschrijving van uw klacht of probleem ook uw factuurnummer.
Tevens stellen wij het op prijs om uw actuele adres en telefoonummer te ontvangen.
Dit om correspondentie problemen te voorkomen.